Isnin, 19 September 2016

Peluang Buat Duit Online Dengan Program Affiliate Tudung2u-InvolveAsia


Salam sejahtera saya ucapkan kepada semua pembaca blogger "Tudung2u".
Apa khabar semua?Harap semua dalam keadaan sihat-sihat belaka.
Di halaman ini saya ingin berkongsi dengan anda "Bagaimana anda boleh Buat Duit online dengan Tudung?"


Apa Itu Tudung?
Tudung atau Hijab merupakan sejenis pakaian yang digunakan untuk menutup bahagian kepala seorang wanita.Bertudung adalah wajib bagi setiap wanita yang beragama Islam.
Tudung ini boleh didapati dimana-mana pusat membeli-belah ataupun beli secara online.Salah satu pusat membeli-belah dalam talian yang terbesar di Malaysia adalah "Tudung2u.com".

Apa Itu Tudung2u.com?
Tudung2u.com merupakan satu kedai e-dagang dalam talian yang terbesar di Malaysia dengan fesyen tudung terkini dan terbaru.
Di sini anda boleh dapat pelbagai jenis tudung kegemaran anda dengan harga yang berpatutan,fesyen tudung dan design tudung mengikut citarasa anda sendiri.
Sebanyak 2,800 jenis pilihan tudung yang dipasarkan oleh Tudung2u.com.Diantaranya ialah
- Tudung Bawal
- Shawl Labuh
- Shawl Half Moon
- Tudung Syria
- Tudung Instant Chiffon
- Tudung Hoodie
- Anak Tudung
- Shawl Standard
- Tudung Segi Empat

Tudung2u.com mempunyai pengedar-pengedar tudung yang berkualiti dan berpengalaman.Hampir 99% pelanggan berpuas hati dengan kualiti tudung dan harga tudung yang dijual.
Antara jenama-jenama tudung yang anda boleh dapati di Tudung2u ialah Airis,Inspirasi Hana,Poplook,Lawarni,Orchid Scarf, TDL,Zawara,Shawl For You,Qaira Hijab dan sebagainya.
Selain daripada itu,Tudung2u.com juga menyediakan perkhidmatan online kepada orang ramai atau para blogger untuk menjana pendapatan sampingan mereka.Ada 2 pilihan untuk anda,anda boleh jana pendapatan anda melalui program dropship atau program affiliate.Dengan program yang ditawarkan oleh Tudung2u.com ini,anda berpeluang jana pendapatan anda sehingga beribu-ribu ringgit sebulan.

Apakah Perbezaan Di Antara Dropship Dan Affiliate?
-Dropship 
Siti seorang penjual tudung yang berjenama dan Siti menjual tudungnya dengan harga RM50.Aminah tidak mempunyai stok ataupun produk tetapi dia berazam hendak buat duit online.Jadi Aminah mengambil gambar tudung produk Siti dan kemudian mempromosikan kepada rakan-rakan di media sosial dengan harga RM60.Pembeli yang berminat akan bayar kepada Aminah RM60 dan memberikan alamat rumah beliau.Dan kemudian Aminah membeli tudung daripada Siti dengan harga RM50 lalu Aminah memberikan alamat si pembeli tudung itu.Penghantaran tersebut dibuat oleh Siti.Jadi untung yang Aminah dapat ialah RM10.Beginilah proses sebagai agen dropship.( Anda adalah Aminah ).

-Affiliate
Siti tidak berminat produk beliau untuk dijadikan dropship.Siti menawarkan program affiliate dengan komisen 20% untuk setiap jualan yang dapat dilakukan.Aminah berminat lalu mendaftar program affiliate Siti.Selepas Aminah mendaftar,Aminah dapat satu link unik yang dikenali sebagai "Link Affiliate".Dengan adanya link yang unik ini,Aminah boleh mula mempromosikan link affiliate ke mana-mana media sosial yang Aminah tahu.
Jika ada pembeli yang berminat,mereka akan klik pada link affiliate yang Aminah mempromosikan itu.Jika terdapat jualan dari link affiliate Aminah,Siti akan membayar komisen kepada Aminah seperti yang dijanjikan.
Anda jelas?Antara dropship dan affiliate ada perbezaannya.Apa yang perlu anda buat adalah mempromosi dan menjual.
Bagi saya,saya lebih ke arah Program Affiliate.


Peluang Buat Duit Dengan Program Affiliate Tudung2u - INVOLVEASIA
Pernah tak anda mendengar buat duit dengan affiliate tudung?Selalunya orang yang buat duit dengan tudung ini adalah pemilik kedai online itu sendiri ataupun menggunakan agen dropship.Pada entri saya kali ini,saya ingin berkongsi dengan anda peluang buat duit mudah dengan program affiliate tudung InvolveAsia.
Setiap pembelian yang berjaya dilakukan melalui link promosi anda itu,anda akan menerima sejumlah komisen terus ke akaun bank anda.Caranya sangat mudah bukan?

Apa itu InvolveAsia Dan Kenapa Anda Perlu Jana Pendapatan Dengan InvolveAsia?
Jika anda seorang blogger atau internet marketer yang buat duit dengan affiliate program,sila baca artikel ini.Ini kerana artikel ini akan menjelaskan kepada anda sedikit sebanyak tentang InvolveAsia dan kenapa anda perlu mendaftar dengannya.
Secara ringkasnya,InvolveAsia merupakan satu platform yang dibina untuk mengabungkan anda sebagai 'Publisher' dengan merchant-merchant terbesar di Asia Tenggara seperti Lazada,Zalora,Qoo10,Agoda,Tudung2u dan banyak lagi.
Dengan hanya 1 akaun sahaja,anda dapat mengakses kesemua laman-web yang ada di Malaysia.

Bagaimana pula dengan ini?

Orang Lain Shopping Kita Pula Yang Dapat Komisen.Baguskan?
Bagaimana Caranya Untuk Menyertai Program Affiliate InvolveAsia?
Caranya sangat mudah.Anda hanya perlu daftar dengan percuma di pautan ini.Isi butiran yang disediakan dengan betul terutama email dan tunggu confirmation email yang akan diberikan.
Dalam email tersebut,terdapat info dan maklumat penting untuk anda mengakses ke laman-web InvolveAsia (shopstylers).
Seperti yang saya terangkan di atas,hanya dengan 1 akaun sahaja,anda dapat mengakses kesemua merchant-merchant yang terbesar yang ada di dalam platform InvolveAsia.

Contoh Merchant-Merchant Di InvolveAsia
Bagaimana Cara Untuk Mendapatkan Link Affiliate Anda?
Cara untuk mendapatkan link affiliate anda iaitu seperti berikut:
Login ➡ Pergi Ke Menu Report ➡ Klik Pada Referral Report ➡ Di Sana Terdapat Link Referral Anda seperti contoh,

Contoh Untuk Mendapatkan Link Referral 

Dengan adanya link referral ini,anda boleh mulakan promosi anda.Anda boleh mempromosikan link ini ke media sosial yang anda tahu seperti Facebook,Telegram,Twitter dan sebagainya.
Selain daripada link referral ini,terdapat juga banner-banner yang menarik untuk membolehkan para blogger menjana pendapatan.
Mereka (Pembeli) yang berminat akan klik pada link affiliate yang anda promosikan.Jika terdapat jualan yang dilakukan melalui link referral anda,anda akan dibayar komisen.

Berapakah Komisen Yang Ditawarkan Oleh Tudung2u InvolveAsia?
Tudung2u InvolveAsia ini menawarkan komisen sebanyak 10.50% bagi setiap jualan yang berjaya dilakukan melalui link referral yang anda mempromosikan itu.


Jika ada pembeli yang membeli dari link affiliate anda,maka anda akan mendapat komisen sebanyak 10.50%.Jika harga tudung berharga RM 35,maka komisen yang bakal anda dapat adalah sebanyak RM3.68 untuk sehelai tudung.Kalau 50 helai sehari,macamana?Anda dah dapat RM183.75 sehari.Anda promosi sahaja tudung berkenaan
di Facebook,Telegram,Instagram,Whatsapp dan sebagainya.Saya pasti akan ada pembeli yang membeli.
Jadi kalau anda berminat untuk buat duit online dengan affiliate tudung,daftar sekarang dengan klik link di bawah ini.
Selamat Berjaya.

>>> Daftar Program Affiliate InvolveAsia Di Sini- [ Klik Di Sini ] <<<


  Ingin Dapatkan Tudung Kegemaran Anda?
>>>>Dapatkan Tudung Anda Di Tudung2u Hari Ini.<<<<





>>> Klik Pautan Ini Untuk Memilih Tudung Kegemaran Anda Sekarang - [ Klik Pautan Tudung2u Di Sini ] <<<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan